Forum www.hellss.fora.pl
Hells! Nice Forum About Helbreath
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[FIX] Directional Bow

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.hellss.fora.pl Strona Główna -> FIX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nigga
Administrator



Dołączył: 18 Mar 2008
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 14:19, 25 Mar 2008    Temat postu: [FIX] Directional Bow

HGSources -> Game.cpp -> Buscar :


Kod:
if(m_pClientList[iClientH]->m_pItemList[sItemIndex]->m_sIDnum == 874){ // Directional bow
      iErr = 0;
      for(i = 1; i < 2; i++){
       m_Misc.GetPoint2(sX, sY, dX, dY, &tX, &tY, &iErr, i);
       m_pMapList[m_pClientList[iClientH]->m_cMapIndex]->GetOwner(&sOwner, &cOwnerType, tX, tY);
       iExp += iCalculateAttackEffect(sOwner, cOwnerType, iClientH, DEF_OWNERTYPE_PLAYER, tX, tY, wType, bNearAttack, bIsDash, TRUE); // 1
       if (((abs(tdX - dX) >= 1) && (abs(tdY - dY) >= 1)) || ((abs(tdX - dX) <= 1) && (abs(tdY - dY) <= 1))) {
        m_pMapList[m_pClientList[iClientH]->m_cMapIndex]->GetOwner(&sOwner, &cOwnerType, dX, dY);
        iExp += iCalculateAttackEffect(sOwner, cOwnerType, iClientH, DEF_OWNERTYPE_PLAYER, dX, dY, wType, bNearAttack, bIsDash, FALSE); // 0
        while (((tdX - dX) >= 1) && ((tdY - dY) >= 1)) {
         dX += 4; dY += 4; tY += 4; tX += 4;
        }
        while (((tdX - dX) <= 1) && ((tdY - dY) <= 1)) {
         dX += 4; dY += 4; tY += 4; tX += 4;
        }
       }
      }
     }





Reemplazarlo por:

Kod:

// Directional Bow. Fixed by juan249
if(m_pClientList[iClientH]->m_pItemList[sItemIndex]->m_sIDnum == 874){ // Directional bow
      iErr = 0;
      for(i = 1; i < 6; i++){
       m_Misc.GetPoint2(sX, sY, dX, dY, &tX, &tY, &iErr, i);
       m_pMapList[m_pClientList[iClientH]->m_cMapIndex]->GetOwner(&sOwner, &cOwnerType, tX, tY);
       iExp += iCalculateAttackEffect(sOwner, cOwnerType, iClientH, DEF_OWNERTYPE_PLAYER, tX, tY, wType, bNearAttack, bIsDash, TRUE); // 1
       if (((abs(tdX - dX) >= 1) && (abs(tdY - dY) >= 1)) || ((abs(tdX - dX) <= 1) && (abs(tdY - dY) <= 1))) {
        m_pMapList[m_pClientList[iClientH]->m_cMapIndex]->GetOwner(&sOwner, &cOwnerType, dX, dY);
        iExp += iCalculateAttackEffect(sOwner, cOwnerType, iClientH, DEF_OWNERTYPE_PLAYER, dX, dY, wType, bNearAttack, bIsDash, FALSE); // 0
        while (((tdX - dX) >= 1) && ((tdY - dY) >= 1)) {
         dX += 4; dY += 4; tY += 4; tX += 4;
        }
      while (((tdX - dX) >= 1) && ((tdY - dY) >= 1)) {
         dX += 4; dY += 4; tY += 4; tX += 4;
        }
      while (((tdX - dX) >= 1) && ((tdY - dY) >= 1)) {
         dX += 4; dY += 4; tY += 4; tX += 4;
        }
      while (((tdX - dX) >= 1) && ((tdY - dY) >= 1)) {
         dX += 4; dY += 4; tY += 4; tX += 4;
        }
      while (((tdX - dX) >= 1) && ((tdY - dY) >= 1)) {
         dX += 4; dY += 4; tY += 4; tX += 4;
        }
      while (((tdX - dX) >= 1) && ((tdY - dY) >= 1)) {
         dX += 4; dY += 4; tY += 4; tX += 4;
        }
       }
      }
     }


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.hellss.fora.pl Strona Główna -> FIX Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin