Forum www.hellss.fora.pl
Hells! Nice Forum About Helbreath
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[CODE] Player Info

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.hellss.fora.pl Strona Główna -> Code
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nigga
Administrator



Dołączył: 18 Mar 2008
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 14:18, 18 Mar 2008    Temat postu: [CODE] Player Info

PLAYER INFO

Ten skrypt pokazuje
informacje dotyczące playera

KOD do Game.cpp


Kod:


/*=========InfoOGraczu Level & Guild====/playerinfo===*/
void CGame::PlayerCommand_CheckLevel(int iClientH, char* pData, DWORD dwMsgSize)
{/*An Acidx Production - Check Player Level and Guild Last updated July 04, 2005 - Acidx*/
class CStrTok * pStrTok;
short m_iRating;
char * token, cName[11], cTargetName[11], cLevelMessage[256], cTemp[256], seps[] = "= \t\n", cBuff[256];
register int i;
if ((dwMsgSize) <= 0) return;
ZeroMemory(cTargetName, sizeof(cTargetName));
ZeroMemory(cBuff, sizeof(cBuff));
memcpy(cBuff, pData, dwMsgSize);

pStrTok = new class CStrTok(cBuff, seps);
token = pStrTok->pGet();

token = pStrTok->pGet();

if (token != NULL) {
ZeroMemory(cName, sizeof(cName));
strcpy(cName, token);
}
else {
ZeroMemory(cName, sizeof(cName));
strcpy(cName, "null");
}

token = pStrTok->pGet();

if (token != NULL) {
m_iRating = atoi(token);
}

if (token == NULL) {
token = "null";
}

if (cName != NULL) {
token = cName;

if (strlen(token) > 10)
memcpy(cTargetName, token, 10);
else memcpy(cTargetName, token, strlen(token));

for (i = 1; i < DEF_MAXCLIENTS; i++)
if ((m_pClientList[i] != NULL) && (memcmp(m_pClientList[i]->m_cCharName, cTargetName, 10) == 0)) {
if (m_pClientList[i]->m_cGuildName == "NONE"){
wsprintf(cLevelMessage, "The Player %s is Level %i and is Not a member of any guild", m_pClientList[i]->m_cCharName, m_pClientList[i]->m_iLevel);
}
else {
wsprintf(cLevelMessage, "The Player %s is Level %i and is a member of %s.", m_pClientList[i]->m_cCharName, m_pClientList[i]->m_iLevel, m_pClientList[i]->m_cGuildName);
}
ShowClientMsg(iClientH, cLevelMessage);

}
}
}






KOD do Game.h



void PlayerCommand_CheckLevel(int iClientH,char* pData, DWORD dwMsgSize);


Kod:
Game.cpp
W Funkcji ChatMsgHandler(); dodaj...
if (memcmp(cp, "/playerinfo ", 12) == 0) {
PlayerCommand_CheckLevel(iClientH, cp, dwMsgSize -21);
return;
}


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.hellss.fora.pl Strona Główna -> Code Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin