Forum www.hellss.fora.pl
Hells! Nice Forum About Helbreath
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[CODE] /checkpoints

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.hellss.fora.pl Strona Główna -> Code
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nigga
Administrator



Dołączył: 18 Mar 2008
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 14:03, 25 Mar 2008    Temat postu: [CODE] /checkpoints

En GAME.H agregar:

Kod:


void PlayerOrder_CheckPoints(int iClientH, char *pData,DWORD dwMsgSize);



En GAME.CPP agregar:
Kod:

if (memcmp(cp, "/checkpoints", 12) == 0) {
  PlayerOrder_CheckPoints(iClientH,cp, dwMsgSize - 21);
  return;
 }



Al Final:

Kod:

void CGame::PlayerOrder_CheckPoints(int iClientH)
{
char cMsg[50];

if (m_pClientList[iClientH] == NULL) return;
ZeroMemory(cMsg, sizeof(cMsg));
wsprintf(cMsg, "You have %d majestic point(s).", m_pClientList[iClientH]->m_iGizonItemUpgradeLeft);
  SendNotifyMsg(NULL, iClientH, DEF_NOTIFY_NOTICEMSG, NULL, NULL, NULL, cMsg);
}


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.hellss.fora.pl Strona Główna -> Code Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin