Forum www.hellss.fora.pl
Hells! Nice Forum About Helbreath
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[CODE] /Change City

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.hellss.fora.pl Strona Główna -> Code
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nigga
Administrator



Dołączył: 18 Mar 2008
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 14:36, 18 Mar 2008    Temat postu: [CODE] /Change City

Kod:

Code:

void CGame::AdminOrder_ChangePlayerCity(int iClientH, char *pData, DWORD dwMsgSize) { char seps[] = "= \t\n"; char * token, cBuff[256]; class CStrTok * pStrTok; char * city; char cNick[20]; char cCity[5]; char notice[100]; int oldcity; int i; if (m_pClientList[iClientH] == NULL) return; if ((dwMsgSize) <= 0) return; if (m_pClientList[iClientH]->m_iAdminUserLevel == 0) { SendNotifyMsg(NULL, iClientH, DEF_NOTIFY_ADMINUSERLEVELLOW, NULL, NULL, NULL, NULL); return; } ZeroMemory(cBuff, sizeof(cBuff)); memcpy(cBuff, pData, dwMsgSize); pStrTok = new class CStrTok(cBuff, seps); token = pStrTok->pGet(); token = pStrTok->pGet(); if (token == NULL) { delete pStrTok; return; } strcpy(cNick, token); city = pStrTok->pGet(); if (city == NULL) { delete pStrTok; return; } strcpy(cCity, city); for (i = 0; i < DEF_MAXCLIENTS; i++) { if ((m_pClientList[i] != NULL) && (memcmp(m_pClientList[i]->m_cCharName, cNick, strlen(cNick)) == 0)) { oldcity = m_pClientList[i]->m_cLocation; m_pClientList[i]->m_cLocation=atoi(cCity); SendNotifyMsg(NULL, iClientH, DEF_NOTIFY_RATINGPLAYER, NULL, NULL, NULL, NULL); wsprintf(notice,"El Jugador %s Fue cambiado de Ciudad.",m_pClientList[iClientH]->m_cCharName,oldcity,atoi(cCity)); ShowNotice(iClientH,notice); } } delete pStrTok; }











SHOW NOTICE :



Kod:

void CGame::ShowNotice(int iClientH,char *pMsg)
{
SendNotifyMsg(NULL, iClientH, DEF_NOTIFY_NOTICEMSG, NULL, NULL, NULL, pMsg);
}







USAGE :


Kod:
if (memcmp(cp, "/changecity ", 12) == 0) {
AdminOrder_ChangePlayerCity(iClientH, cp, dwMsgSize - 21);
return;
}


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.hellss.fora.pl Strona Główna -> Code Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin