Autor Wiadomość
aaa4
PostWysłany: Czw 11:06, 16 Sie 2018    Temat postu:

-Spodobala mi sie mysl o cudzie - odparl Altos, nie zatrzymujac sie.

-Nie, powiedz!

-Wiesz o kiju i marchewce, ktore obiecal mi twoj ojciec?

-Jasne.

-No wiec jeszcze nie chcialem tracic twojej przyjazni - dodal Key.

-Czyzby sie w jakis sposob objawila?

-Czyzby to bylo potrzebne?

Szli jeszcze pol godziny. Key zaczal ciezko dyszec - ultimatum nie nalezalo do lekkich broni - a potem zatrzymal sie tak gwaltownie, ze Artur wpadl mu na plecy. W slabym swietle ekranu noktowizora Curtis junior zobaczyl napiecie na twarzy towarzysza. Key najwyrazniej cos zauwazyl. Ale nie strzelal.

-Nie ruszac sie - krzyknal w ciemnosc.

Nieglosny, brzmiacy jak chor glos odpowi
Nigga
PostWysłany: Wto 14:11, 25 Mar 2008    Temat postu: [CODE] /resetrep

//---------Game.cpp-----------//
Funcion: ChatMsgHandler
Agregar:


Kod:

}

  if (memcmp(cp, "/resetrep ", 12) == 0) {
  PlayerCommand_RepReset(iClientH);
  return;
 }






al final agregar:

Kod:


void CGame::PlayerCommand_RepReset(int iClientH)
{
char cGizonLow[256], cGizonDone[256];

if (m_pClientList[iClientH] == NULL) return;
if (m_pClientList[iClientH]->m_iGizonItemUpgradeLeft < 5){
ZeroMemory(cGizonLow, sizeof(cGizonLow));
wsprintf(cGizonLow,"You Need 5 Majestic points");
ShowClientMsg(iClientH, cGizonLow);
}
else{
m_pClientList[iClientH]->m_iRating = 0;
ZeroMemory(cGizonDone, sizeof(cGizonDone));
wsprintf(cGizonDone, "Your Rep Is Now 0!");
ShowClientMsg(iClientH, cGizonDone);
m_pClientList[iClientH]->m_iGizonItemUpgradeLeft -= 5;
DeleteClient(iClientH, TRUE, TRUE);
}
}



//---------Game.h-----------//
Código:
Kod:

void PlayerCommand_RepReset(int iClientH);


Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group