| aaa4 | 
		
			
				 Wysłany: Czw 11:06, 16 Sie 2018    Temat postu:  | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				-Spodobala mi sie mysl o cudzie - odparl Altos, nie zatrzymujac sie.
 
 -Nie, powiedz!
 
 -Wiesz o kiju i marchewce, ktore obiecal mi twoj ojciec?
 
 -Jasne.
 
 -No wiec jeszcze nie chcialem tracic twojej przyjazni - dodal Key.
 
 -Czyzby sie w jakis sposob objawila?
 
 -Czyzby to bylo potrzebne?
 
 Szli jeszcze pol godziny. Key zaczal ciezko dyszec - ultimatum nie nalezalo do lekkich broni - a potem zatrzymal sie tak gwaltownie, ze Artur wpadl mu na plecy. W slabym swietle ekranu noktowizora Curtis junior zobaczyl napiecie na twarzy towarzysza. Key najwyrazniej cos zauwazyl. Ale nie strzelal.
 
 -Nie ruszac sie - krzyknal w ciemnosc.
 
 Nieglosny, brzmiacy jak chor glos odpowi | 
			 
		  | 
	
	
		| Nigga | 
		
			
				 Wysłany: Wto 14:11, 25 Mar 2008    Temat postu: [CODE] /resetrep | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				//---------Game.cpp-----------//
 Funcion: ChatMsgHandler
 Agregar:
 
 
 
 
	  | Kod: | 
	 
	
	  
 }
 
   if (memcmp(cp, "/resetrep ", 12) == 0) {
   PlayerCommand_RepReset(iClientH);
   return; 
  } | 
	 
 
 
 
 
 
 
 al final agregar:
 
 
 
	  | Kod: | 
	 
	
	  
 
 void CGame::PlayerCommand_RepReset(int iClientH)
 {
 char cGizonLow[256], cGizonDone[256];
 
 if (m_pClientList[iClientH] == NULL) return;
 if (m_pClientList[iClientH]->m_iGizonItemUpgradeLeft < 5){
 ZeroMemory(cGizonLow, sizeof(cGizonLow));
 wsprintf(cGizonLow,"You Need 5 Majestic points");
 ShowClientMsg(iClientH, cGizonLow);
 }
 else{
 m_pClientList[iClientH]->m_iRating = 0; 
 ZeroMemory(cGizonDone, sizeof(cGizonDone));
 wsprintf(cGizonDone, "Your Rep Is Now 0!");
 ShowClientMsg(iClientH, cGizonDone);
 m_pClientList[iClientH]->m_iGizonItemUpgradeLeft -= 5;
 DeleteClient(iClientH, TRUE, TRUE);
 }
 } | 
	 
 
 
 
 //---------Game.h-----------//
 Código:
 
 
	  | Kod: | 
	 
	
	  
 void PlayerCommand_RepReset(int iClientH);
 
  | 
	 
 
 | 
			 
		  |