www.hellss.fora.pl
Hells! Nice Forum About Helbreath
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum www.hellss.fora.pl Strona Główna
->
FIX
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Hells!
----------------
Citi Hall
Hells
Helbreath
----------------
Code
FIX
Server Confing
Helbreath
Help
Anty Hacks
Screnshot
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Nigga
Wysłany: Wto 14:19, 25 Mar 2008
Temat postu: [FIX] Directional Bow
HGSources -> Game.cpp -> Buscar :
Kod:
if(m_pClientList[iClientH]->m_pItemList[sItemIndex]->m_sIDnum == 874){ // Directional bow
iErr = 0;
for(i = 1; i < 2; i++){
m_Misc.GetPoint2(sX, sY, dX, dY, &tX, &tY, &iErr, i);
m_pMapList[m_pClientList[iClientH]->m_cMapIndex]->GetOwner(&sOwner, &cOwnerType, tX, tY);
iExp += iCalculateAttackEffect(sOwner, cOwnerType, iClientH, DEF_OWNERTYPE_PLAYER, tX, tY, wType, bNearAttack, bIsDash, TRUE); // 1
if (((abs(tdX - dX) >= 1) && (abs(tdY - dY) >= 1)) || ((abs(tdX - dX) <= 1) && (abs(tdY - dY) <= 1))) {
m_pMapList[m_pClientList[iClientH]->m_cMapIndex]->GetOwner(&sOwner, &cOwnerType, dX, dY);
iExp += iCalculateAttackEffect(sOwner, cOwnerType, iClientH, DEF_OWNERTYPE_PLAYER, dX, dY, wType, bNearAttack, bIsDash, FALSE); // 0
while (((tdX - dX) >= 1) && ((tdY - dY) >= 1)) {
dX += 4; dY += 4; tY += 4; tX += 4;
}
while (((tdX - dX) <= 1) && ((tdY - dY) <= 1)) {
dX += 4; dY += 4; tY += 4; tX += 4;
}
}
}
}
Reemplazarlo por:
Kod:
// Directional Bow. Fixed by juan249
if(m_pClientList[iClientH]->m_pItemList[sItemIndex]->m_sIDnum == 874){ // Directional bow
iErr = 0;
for(i = 1; i < 6; i++){
m_Misc.GetPoint2(sX, sY, dX, dY, &tX, &tY, &iErr, i);
m_pMapList[m_pClientList[iClientH]->m_cMapIndex]->GetOwner(&sOwner, &cOwnerType, tX, tY);
iExp += iCalculateAttackEffect(sOwner, cOwnerType, iClientH, DEF_OWNERTYPE_PLAYER, tX, tY, wType, bNearAttack, bIsDash, TRUE); // 1
if (((abs(tdX - dX) >= 1) && (abs(tdY - dY) >= 1)) || ((abs(tdX - dX) <= 1) && (abs(tdY - dY) <= 1))) {
m_pMapList[m_pClientList[iClientH]->m_cMapIndex]->GetOwner(&sOwner, &cOwnerType, dX, dY);
iExp += iCalculateAttackEffect(sOwner, cOwnerType, iClientH, DEF_OWNERTYPE_PLAYER, dX, dY, wType, bNearAttack, bIsDash, FALSE); // 0
while (((tdX - dX) >= 1) && ((tdY - dY) >= 1)) {
dX += 4; dY += 4; tY += 4; tX += 4;
}
while (((tdX - dX) >= 1) && ((tdY - dY) >= 1)) {
dX += 4; dY += 4; tY += 4; tX += 4;
}
while (((tdX - dX) >= 1) && ((tdY - dY) >= 1)) {
dX += 4; dY += 4; tY += 4; tX += 4;
}
while (((tdX - dX) >= 1) && ((tdY - dY) >= 1)) {
dX += 4; dY += 4; tY += 4; tX += 4;
}
while (((tdX - dX) >= 1) && ((tdY - dY) >= 1)) {
dX += 4; dY += 4; tY += 4; tX += 4;
}
while (((tdX - dX) >= 1) && ((tdY - dY) >= 1)) {
dX += 4; dY += 4; tY += 4; tX += 4;
}
}
}
}
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin