www.hellss.fora.pl
Hells! Nice Forum About Helbreath
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum www.hellss.fora.pl Strona Główna
->
Code
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Hells!
----------------
Citi Hall
Hells
Helbreath
----------------
Code
FIX
Server Confing
Helbreath
Help
Anty Hacks
Screnshot
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Nigga
Wysłany: Wto 13:28, 25 Mar 2008
Temat postu: [CODE] /online
En Game.CPP
-----------
Kod:
void CGame::PlayerCommandCheckOnline(int iClientH)
{
char cNotifyMessage[256],cNotifyMessage2[256], cGMName
[12];
int i,x;
cGMName[12];
ZeroMemory(cNotifyMessage, sizeof(cNotifyMessage));
ZeroMemory(cNotifyMessage2, sizeof(cNotifyMessage2));
x = 0;
for (i = 0; i < DEF_MAXCLIENTS; i++)
if (m_pClientList[i] != NULL) {
if (m_pClientList[i]->m_iLevel > 1) {
wsprintf(cNotifyMessage, " %s", m_pClientList[i]->m_cCharName);
ShowClientMsg(iClientH, cNotifyMessage);
x++;
}
}
wsprintf(cNotifyMessage2, " %i Players", x);
ShowClientMsg(iClientH, cNotifyMessage2);
}
Buscar /who y abajo agregar:
Kod:
if (memcmp(cp, "/online", 6) == 0) {
PlayerCommandCheckOnline(iClientH);
return;
}
Game.h, agregar:
Kod:
void PlayerCommandCheckOnline(int iClientH);
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin